JAG <3 UPPMÄRKSAMHET

  2009-11-12 / 21:31:35 / emelie englund /


Jag är mycket för uppmärksamhet, älskar att få blickar på mig, älskar att höras mest, älskar att va annorlunda lixom.

Jag tror inte att jag är ensam om det, många lever på uppmärksamhet, många har ett jobb att få uppmärksamhet, låter konstigt men en människa som står inför folk och pratar och sånt får uppmärksamhet, alltså har alla ögonen på sig ! Ibland klarar jag inte av att folk tittar på mig, jag har t.ex jätte svårt att stå framför klass, just för att man ska stå och läsa och läsa är inte min grej, om man inte ska läsa ska man minnas och mitt minne suger så det är inget jag vill göra direkt ! 

Uppmärksamhet får man på olika sätt, som att t.ex ha annorlunda kläder på sig, eller ILL grönt hår, osv osv. Man tänker inte på det, men man ger uppmärksamhet till en tjej som inte kan gå i klackskor t.ex eller en människa med fetaste finnen på näsan. Man kan även visa att man vill ha ögon på sig genom att skrika högt, dansa, börja slåss eller något liknande mellan inom dom ramarna.

Jag skriker, jag sjunger högt, jag dansar (fult och oseriöst) inför folk jag inte känner&folk jag känner. Det roligaste är ju om någon kommer fram och frågar mig vafan jag håller på med, eller kollar snett, självklart måste jag säga högt : Shiiiiiit, det känns som att en viss människa tittar på mig, eller oj vad hon glor, eller hej på dig också ;) folk blir så ägda och går därifrån generat. haha det är lixom jag, emelie englund !

T.ex som idag, dessa 3D glasögon man får när man går på bio, dom hade vi på oss när vi gick ut från biosalongen och så står det ett gäng med killar vid oss. Han tittar på oss och säger någonting, ursäkta? säger jag.

Han: nej, asså ni är jätte söta, vart kan man köpa?
Jag: asså man måste gå på bio för att få dom.
Trodde på fullaste allvar att han menade 3D glasögonen, men nejnej.
Han: Vart kan man köpa er mena jag!
Jag: Tyvärr jag är ingen hora som är till salut, IDIOT !

Genom att ha ett par glasögon ger en uppmärksamhet, det är så underbart (a)



sofia

HAHA EMELIE SÅ JÄVLA ROLIGT :D<3

2009-11-12 @ 22:57:48
URL: http://sweigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0