JAG SUGER

  2009-11-11 / 23:33:41 / emelie englund /

Förlåt för sämst uppdatering idag, men efter skolan har jag bara varit med pojkvännen och myst. Vi var först ute och träffade Virror sen drog vi hem till mig och gjorde inte så mycket. Kollade lite på datan, snackade, och ja vad mer? haha juste vi bäddade om min säng också :) Han åkte hem för en halvtimme sen ungifär. Stackars mig, är helt alone i mitt rum, i min nybäddade sängen...

Jag och brudarna på gympan ;)



jäjkööb

Haha ne det fattade jag typ! :) Eh, jag bryr mig inte ett skit! Fattar bara inte hur dom orkar störa sig på bloggare nu förtiden. Nu hatar alla bara på bloggare lixom...

2009-11-11 @ 23:41:27
URL: http://jeckuub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0