KALLT SOM I GRAVEN

  2009-11-16 / 21:47:29 / emelie englund /

Förlåt men jag måste pluggam lyssna på min bok som jag fått på skiva nu i och emd att det är svårt för mig med läsförståelsen. Ska se om det funkar bättre. Efter några sidor ska jag uppdatera mycket och städa lite, fixa naglar osv. Puss see you soon



Anonym

Snällllaaa, kan du förklara för mig hur man sätter in anoner brivid menyn,

Jag är medlem på frossle genom dig. men jag fattar inte hur man sätter in dom jälvla annserna på bloggen, jag blir galen. :O

2009-11-16 @ 22:10:44
URL: http://feliciamiller.webblogg.se/
Anonym

vill ba säga att du verkar va skitsöt utan smink :)

2009-11-18 @ 00:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0