KÄRLEK

  2009-11-17 / 10:03:43 / emelie englund /


Vad vore livet utan kärlek? Thats the question...

Jag har gått igenom mycket genom kärleken, jag har blivit dumpad på ett elakt sätt, jag har blivit utnyttjad, en killa har slagit vad med sina kompisar om att han kan få mig inom en vecka. Och yeah he got me! Kärlek är svårt.

Du ska aldrig hunda - låt honom komma till dig
Något jag gjort fel i mitt liv, jag har hundat efter alla killar jag haft förutom Johan, Det är fel !
Tro inte för mycket på det han säger - sometimes he lies
"jag älskar dig" säger han och vet inte ens vad älska betyder...
Ge honom inte det han vill ha för snabbt - då dumpar han dig efter han fått det
Det är inte alltid så, alla killar är olika, men dom flesta är så tyvärr.

Ett tips till alla er som älskar en kille men inte får något tillbaka:



Anonym

SKIIIIT BRA DET SISTA DU SKREV MED "FIN" TEXT

FORSÄTT !!!!!!!!!!!!!

NU HAR JAG LÄRT MIG , DU HAR HJÄLPT MIG NU UNDERBARA KVINNA :d

2009-11-17 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0