LÄSFÖRSTÅELSE

  2009-11-16 / 23:22:41 / emelie englund /

Sitter nu på rummet, tänkte inte på att "fågeln Roger" spelades, stängde fort av, satte på en annan låt, det blippade till på msn, vem kan det vara? självklart älsklingen, vad ska jag göra nu, tänkte jag för mig själv. Fick genast lite panik över idrottsinlämningen som ska vara inlämnad i veckan som jag måste börja på, men hur? jag vet inte ens vad jag ska skriva, förstår inte hela uppgiften... Dags för mig att ta tag i allting nu !

mina två nuvarande lossasvänner, Fan vad jag vill riva sönder dom. Fick böckerna på samtalet, take my life !



Anonym

OMG, går inte du i 8? Va konstig att ni har den läsförstålsen. Den hade jag i femman, och den var lätt!

2009-11-17 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0