MINA PLANER

  2009-11-20 / 00:06:58 / emelie englund /



Mina planer för livet (långt fram)
Mja, på mitt samtal frågade hon mig vad jag ville bli och jag har alltid velat bli dagisfröken, haha garva bäst ni vill. Men jag har alltid älskat barn/människor och när jag spådde mig så sa spåtanten det också. Jag kommer antagligen jobba med människor i och med att jag älskar att göra folk glada och ställa upp, ge tips och få folk att må bra. Det är lixom jag ! Sa iförsej på mitt samtal att jag sklle va rik, bo med min sambo i Thailand i feta lyxvillan osv osv. Men nja, jag drev men hon tog det seriöst. (haha) Jag vill flytta hemifrån så tidigt som möjligt och börja jobba, tjäna pengar och börja ta eget ansvar vilket jag troligen inte kommer kunna, menmen...

Mina planer nu (det här året)
- Åka till Fjällen med Johan, tjihoooo vad mysigt vi ska ha det baby ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0