NY DESIGN I VECKAN ;)

  2009-11-16 / 00:23:18 / emelie englund /

Tänkte sitta och pilla på en design till mig själv, men insåg att jag måste ta nya bilder nu när jag är brunett, funderar på att kankse ta några imorgon eller kanske senare i veckan? Folk börjar ju undra om jag är blondin på headern och brunett på alla andra bilder. Haha plus att jag behöver nya bilder ;) Dock måste jag rensa varenda album på denna data, eller lägga över det på en hårdisk eller något. Får se ;)

Måste iallafall lägga mig i sängen nu, ta ett glas cola till boken jag ska börjar läsa nu, 10 sidor per dag har mamma sagt. Det ska väl funka, somnar alltid med boken i handen menmen, efter tio sidor ska jag springa in på toan för att vakna till liv och borsta tänderna, städa lite på rummet och ta fram kläder till imorgon, kommer inte komma i säng förnst 2 säkert. Menmen, börjar 9 imorgon så det är chill !

Vi hörs imorgon !

Detta ansiktsutryck asså, haha julen 2008. Det var tider det ...



silje

sweet ! god natt, da :)

2009-11-16 @ 00:43:31
-

gud vad söt du är

2009-11-16 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0