SNART KLAR

  2009-11-18 / 19:31:37 / emelie englund /

Nu har vi precis ätit middag vilket blev köttbullar och makaroner. Jag och syster sitter i vardagsrummet och pluggar båda två. Jag blev nyss klar med min idrottsinlämning jag ska lämna in imorgon. Skönt att ha en sak avklarat iallafall, nu ska jag bara läsa 10 sidor i min bok och läsa spanska.

Har pysslat lite mer med rosetter också, gjorde ett jätte gulligt hårspänne (igen) fast nu med en blå rosett, ni får se sen ;)



Anonym

du kanske borde ha en ny header med brunt hår :)<3

fan vad du är fiiiin!

2009-11-18 @ 19:33:12
Anonym

du kanske borde ha en ny header med brunt hår :)<3

fan vad du är fiiiin!

2009-11-18 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0