SORRY

  2009-11-24 / 16:57:08 / emelie englund /

Hellou alla gullungar, kunde inte uppdatera igår pga att mitt internet va jätte konstigt. Hoppas det löser sig snart annars vet jag inte vad jag gör.

Imorse började jag med att försova mig *suck* kom till skolan runt 9 och hann till andra lektionen som tur var. Sen rullade det på, slutade rnt halv 3 och åkte till centrum med snyggingen Emma. Där shoppade jag lite grejer som behövdes och köpte även en julklapp till min lilla mamma.  Och nu är jag hemma ! Ska försöka uppdatrera en hel del nu för ikväll ska jag och mamma göra om i mitt rum, alltså mublera om och planera lite. Sen ska jag plugga. Har sjukt mycket att göra till nästa vecka !!!



alexandra

Såg dig inne på Donken idag, men vågade inte gå fram och hälsa (a) Men måste bara säga att du är minst lika söt i verkligheten och borde ha världens bästa självförtroende! :)

2009-11-24 @ 20:25:05
URL: http://fillingforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0