SVAR PÅ FRÅGOR "ÖVRIGT"

  2009-11-08 / 23:35:55 / frågestund /



Vart kan man köpa sån tapet som du har ? ( den som man kan rita på )
Jag vet inte vart man kan köpa den

kan du lägga ut vad för färg du färgade håret med nu sista gången ?
Hmm... Har ingen bild på den, men faktist så är det H&M's "egna" hårfärg. Minns inte vad den hette.

absoluta favoritbloggen?
Har inte favorit, läser mest dom jag har här på datan :)

tkr du man ska skämmas om man har 80B?
Storleken har egentligen ingen betydelse, skämmas ska man verkligen inte göra. Självklart kan man vilja ha större och även mindre bröst. Men man kan inte göra så mycket åt det, förutom förstoring såklart. Men det vekrar vara lite onödigt, man är som man är ! Vissa killar tycker om större bröst, men B-kupa är ändå inte så litet. Kör på!

känner du någon vän som gått bort?
En vän? nej inte vad jag kommer ihåg, men några släktingar har gått bort. Rest In Peace <3

vet du vad man ska göra när man har sjukt slitet hår och det bara dras av så fort man nuddar det? :( jag har slutat färga men det bara åker av)
Åh hej kompis, tack för att jag inte är ensam om det, mitt hår går av så fort jag dshcar, borstar, drar fingret igenom eller plattar. Man ser småsmå korta hårstrång ligga överallt på hela gilvet vilket ger mig lite panik. Jag vet själv inte vad man ska göra.Jag har försökt med tabletter, C-Vitaminer och massa, men det hjälper inte. I can't help you raring ! Lycka till

Din vägg, jag älskar den haha! men jag ska måla om och fixa mitt rum, så jag undrar, hur gör man en sån där kritvägg, kostar det mycket? vart kan man fixa det! snälla svara för min pappa vet inte vad jag ska snackar om.
Vist är den lite cool? Jag har börjat tröttna och använder den knappt längre, men my friends like it ! Den är dyr som satan men vart man kan köpa den vet jag inte. Fråga i målarfärgsbutiker eller något ;)

vad gör du? bloggen din är jättekul
Jag lyssnar på Jason Mraz - You and I Both, snackar med lite folk på msn och Facebook, fixar lite bilder på Photoshop och sitter här och skriver ;) Tack vad glad jag blir

vilken skola går du i ? e den bra ?
Jag går i Vendelsömalmsskolan och nej den är inte bra !

Vad är det sämsta du har köpt ?
Ja du, haha I don't Know :o Dumheter...

hvor lenge har du røyket?
Inget jag vill prata öppet om, men tillräckligt länge

noen gang vært full?
Ja det har jag!

etfersom att du säger att du röker så undrar jag om du röker hemma åxå? :) alltså utanför ditt hus när dina föräldrar ser
Självklart får jag inte röka för mina föräldrar, har rökt 1 gång framför både mamma och pappa, men det är inget jag får göra direkt.

vilken är den vackraste kändisen ? Manliga/kvinnliga? :)
Jag har ingen aning, det där med kändisar har jag inte koll på, tyvärr ;)

har du en tattuering på armen ?:O
Haha nej, du måste nog ha sett Johans tatuering och trott att det är min arm.


vill du perca dig någon stans?
Ja, i naveln och tungar tror jag :)

hur håller du dig i form om du inte tränar ?
Haha, det är så jävla kul för jag får den frågan VARJE frågestund. Och jag svarar samma sak, INGENTING !

dricker du mycket ?
Alkohol? Om du menar det, så nej det gör jag inte ! Men läsk drågar jag.

vad är din största dröm ?
Leva ett lyckligt liv, flytta till något varmt land, vara lycklig med en underbar kille. Ha ett barn och leva livet. Jag vill till och med dö med ett leende på mina läppar, SÅ bra ska jag ha det !

den drömmen som du tror kommer gå i uppfyllelse snart som du önskar ?
Hhaha åka utomlands med pojkvännen !

Har du någonsin varit otrogen ?
Ja haha faktist, men jag vet inte om man kan räkna med det, tror det  va i 4:an då jag va tillsammans med 11 pers på samma gång. Det va inte direkt seriösa förhållanden förutom EN av dom, hade vart tillsammans med han 3 år.



Dani

Hej emelie !

Ett tips till dig SLUTA FÄRGA DITT HÅR!

Du kommer inte ha kvar något snart.

Men jag är snäll att säga det för du verka inte märka det .Att dit håår ramlar av .Du kommer sluta som FLINTSKALLIG. Det är inte kul .Så snälla Emelie slut färga ditt hår .Åter igen sluta färga ditt hur.Har du förstått eller ska ta det igen för dig ?

men här kommer det igen sluta färga ditt hår du blir flintskallig .Åter igen sluta färga ditt hår .Har du förstått nu ? Jag hoppas det . Men åter igen sluta färga ditt hår .jag ber dig det kommer sluta riktigt illa .Jag tror du har förstått nu ,hoppas jag .men åter igen sluta färga ditt hår.Det slutar illa mycket illa .Nu du lilla blonidn eller ska jag säga brunett.Jag vet inte säkert vad jag ska säga du färgar ditt hår stupikvarten.Åter igen sluta att färga ditt hår .Jag är inte dum ,jag är bara snäll och försöker bara hjälpa dig .Så du inte färgar ditt hår igen . Det kommer att sluta illa om du gör det ! Nu ska jag gå och sluta slösa min tid på de här onödiga inlägget i din lilla blogg. Men jag är bara snäll som säger det här till dig har fattatvad du inte ska göra åter igen du ska inte färga ditt hår. OKEJ ?

Men nu ska jag sluta skriva det här inlägget

JAG HOPPAS DU FÖRSTÅR MITT MEDELANDE TILL DIN HJÄRNA OCH ATT DET KOMMER STANNA DÄR FÖR EVIGT OCH EVIGT

som man säger på engelska forever and ever

Ja jag tror du förstår vad jag menar.

Puss på stjärten :D

2009-11-09 @ 20:45:24
loouiizee:D

haha assååe norrmännen verkar lite random man ser norska kommentarer i varje blogg man läser nuförtiden och sen frågar dom helt knäppa saker oxå^o) bloggarna där kan inte vara någe vidare"/ ÄLSKAR DIN BLOGG!<33

2009-11-10 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0