SVAR PÅ TAL - kolla snett

  2009-11-27 / 21:54:36 / /



du är inte alls närintill perfekt?
du kanske är snäll mot dina vänner men du är dryg av de jag har sett :O varför ? du får direkt inte nåra vänner av de..
när jag såg dej irl första gången kolla på snett på fett många

sv: fast gumman lilla har jag påstått att jag är perfekt? haha jag har vänner så det räcker. Känner du inte mig tolkar du mig som en bitch, har sagt det förut, jag är aldrig trevlig mot folk jag inte känner, varför ska jag va det? haha om du nu såg mig, skulle du kommit fram och hälsat så skulle jag vara jätte trevlig, men aa... låt mig stumpan ;)



Anonym

haha skojar du med mig, du har redan bitchigaste attityden när du svarar föfan snorunge. inte vara trevlig mot dom du inte känner? då ska du passa dig :)

2009-11-27 @ 22:16:35
URL: http://melz.blogg.se/
SWAAAN

sjävklart, taaack<3

2009-11-27 @ 23:22:01
felicia

jag tycker du verkar jättetrevlig & jag gillar din blogg, men.. varför kan du inte vara trevlig mot sånna du inte känner? jag menar, det finns väl ingen anledning till att vara otrevlig?

2009-11-27 @ 23:55:54
Linnea

Jag tycker du verkar jättesnäll :) Det är säkert bara någon som är avundsjuk ;)

2009-11-28 @ 10:55:44
URL: http://chinniee.blogg.se/
Lisa

Melz vad fan ska du göra, jag tror nog det är DU som ska passa dig i det här fallet.. välj dina fiender bättre nästa gång, idjuut

2009-11-28 @ 15:15:47
URL: http://lisapremberg.blogg.se/
LB

nu fick jag en uppfattning av att du typ e värsta bitchen, vilket du själv säger att du är?



vadfan ' jag är inte trevlig mot dom jag inte känner' , det var det dummaste jag hört? vemfan är otrevlig mot alla bara för att man inte känner den. skärp dig snorunge.

2009-11-30 @ 19:08:07
Mimi

Ahahaha det är människor som dig som gör att man trivs bättre med sig själv.

2009-11-30 @ 19:29:25
Lisa

Det är människor som ER som gör att man undrar vart världen är på väg, håll käften och håll er avundsjuka inom er

2009-12-02 @ 18:59:14
URL: http://lisapremberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0