SVAR PÅ TAL

  2009-11-02 / 21:25:54 / /


Folk frågar mig om jag är brunett och om jag färgat håret. Förlåt haha men är folk blinda? Förstår vissa som faktist bara går in här och tittar på bilder och inte läser. Men det står som rubriker "Brunett Emelie" och bilder på mig som brunett. Men för er som missat, JA jag har blivit brunett ! ;)



frida

hej, skulle du kunna vissa hur din bruna färg såg ut asso förpackningen för förut när jag skulle färga och var lika blond som dej så blev det lilla och nu villa jag färga igen men då vill jag inte att det ska blir lilla utan brunt ;). p.s bra blogg :)

2009-11-02 @ 22:11:22
felicia

Det är så jävla mycket snyggare att vara brunett,

Men jag har en fråga åt dig som skulle hjälpa mig.

Hur får man frossel länken på sidan av din blogg ?

2009-11-03 @ 15:33:21
URL: http://feliciamiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0