TIDEN SPRINGER IVÄG

  2009-11-23 / 19:41:51 / emelie englund /

Jag tycker att tiden går så himla fort, inte långt kvar tills jag och Johan har två månader, inte långt kvar till vi har jullov, inte långt kvar tills det är snö, julpyntat, dags för julbak och våran härliga tradition JULAFTON, sen kommer nyår vilket är toppen. Snart är det 2010. Helt amazing tycker jag !

Tyckte nyss att det var dags att börja lägga sig i tid och gå upp tidigt för ett nytt skolår i 8:an. Tyckte nyss att det var sommar, min födelsedag och jag var fan nyss 13. Nu ska jag vänja mig vid att säga att jag är 14 också? haha aa shit, tiden bara springer iväg. Vad kan det bero på tror ni? Något man längtar till? Att man är lycklig?

Det borde man börja fundera på...

Jag var nyss här...



Anonym

när ska du lägga upp hur du sminkar dig?

2009-11-23 @ 19:48:32
Anonym

det där e min förra skolan

2009-11-23 @ 21:14:36
Linnea

När jag började läsa din blogg trodde jag att du var 16 XD

2009-11-24 @ 07:48:09
URL: http://chinniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0