Typiska morgon rutiner

  2009-11-12 / 08:40:43 / emelie englund /

Vad gör ni varje morgon? Tar en dusch? Äter frukost? Kör ett yogapass? Kollar på film innan ni går till skolan?

Jag har mina rutiner. Varje morgon börjar jag med att snooza aldeles för länge, ibland kan det bli över 40 minuter, sen tillslut när jag inser att jag har kort tid på mig så flyger jag upp som ett spjut och sätter på mig några kläder jag hittari min kaosiga garderob, sen sminkar jag mig, tar en outfit bild och lägger in på bloggen, medans jag gör det brukar min kusin Malin komma till mig och jag borstar gaddarna, tar en frukt och vi går till bussen tillsammans.

Det är typ det jag gör på mornarna, har jag lite mer tid sätter jag på mig förlängningen och lite mer not casual clothes lixom ;) Frukost hinner jag aldrig äta, det spelar ingen roll hur tidigt jag går upp, det första jag tänker på är mitt utseende ändå. Jag är ju en liten egoist som ni vet !

Tack vare dig kommer jag upp på mornarna, jag älskar dig kusinen min, du är så jävla grym baby !



elin

haha, jag skulle aldrig klara mig utan frukost! :D

2009-11-12 @ 21:39:32
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0