5 TIMMAR FICK HON STÅ UT MED MIG

  2009-10-28 / 23:33:34 / emelie englund /

Now we are home from my dady ! Det gick jävligt bra faktist, lillasyster somna rätt fort så vi satt och degade framför tvn tills pappa kom hem vilket inte va så ansträngande direkt, så det va väl bra ;)

Pratade nyss med baby och jag ska sova hos honom imorgon troligen, som vanligt blir vi bänkade framför tvn liggandes i hans säng och myyysa. Tell eachother how mutch we love us and so on, det är vi det ! Annars ska jag faktist färga håret också, shiit kommer börja gråta och sen hoppas på ett bra resultat. Det är svårt att få en fin gämn färg när man är så blond som jag är. Det blir oftast grönt eller grått men då ska man ha rött i så blir det bra, det lärde jag mig från sist jag blev brunett, färgade dock hos frissan och blev inte nöjd alls, gick därifrån och grät, jag satt där i 5 jävla timmar och försökte bli nöjd, färgade och färgade, tror vi skrapade ihop 5 eller 6 färgningar under dom 5 timmarna, min bästaste va självklart med och fick trösta mig, sen blev jag mörk mörk hårig och blev jätte nöjd, tur det !



vanessa

du er sykt pen!

2009-10-29 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0