BULLEMI

  2009-10-09 / 09:07:39 / emelie englund /


Vi ungdommar har förmågan att säga att "jag är så tjock" och blablbabla, bara för att man gämnför sig själv med någon som är mycket mindre. Det finns alltid någon som kan "vinna" över dig och vara smalare.

Titta på dig själv i spegeln, se vad du tycker är fel på dig själv. Trivs du absolut inte aknske du inte ens ska titta dig i spegeln. Är magen lite större ? Är the lovehands (höfter) lite större. BRA ! Det är så det ska vara. Killar gillar lite mer att ta på och det är inte snyggt att vara pinnsmal.

Mitt självförtroende har bara blivit bättre. Just för att jag har tänkt " jag är fin som jag är, acceptera - dra ", jag försöker alltid stå upp för mig själv och säga sanningen för det kommer man alltid längst med. Det påverkar också ditt självförtroende.



lindha

Jag tycker det är bra skrivet till dom som är lite rundare men alltså.. det kan vara snyggt att vara smal också. Och man kan inte säga ''killar vill ha något att ta i''. För det är olika från kille till kille. Det är en smaksak. Pussss <3

2009-10-09 @ 10:48:39
URL: http://lnn.blogg.se/
lindha

Jag tycker det är bra skrivet till dom som är lite rundare men alltså.. det kan vara snyggt att vara smal också. Och man kan inte säga ''killar vill ha något att ta i''. För det är olika från kille till kille. Det är en smaksak. Pussss <3

2009-10-09 @ 10:48:51
URL: http://lnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0