YESTERDAY

  2009-10-10 / 10:04:34 / emelie englund /
Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag va jätte stressad och vid halv 6 kom brudarna och så gjorde vi mat. Snackade lite. Så öppnade jag presenter och fick suuuuper fina saker, tack så hemskt mycket ! (ni får se sen)

Sen kom lite killar som satt med och gillade läget bland alla oss brudar. Ute på altanen med värme och massa filtar, glaqss godis chips och massa gott satt vi nästan hela kvällen och mycket dansande blev det ju också såklart. Vill tacka alla för en underbar kväll igår.

När alla hade dragit började jag Älskling&Syster städa allting och det gick rätt fort. Green street Hooligans satte vi på sen och självklart somnade jag, Johan fick kämpa för att väcka mig och tillslut kom vi upp på rummet och ja ... ;)








-

går johan i din klass? ofta han är 18!!?

2009-10-10 @ 11:10:01
sofia

Haha Emelie, fan vad fin jag är på bilden när vi sitter i soffan <3

2009-10-10 @ 11:32:27
URL: http://sweigel.blogg.se/
Sannne

MEN OMG EMELIE DU DRIVER TA BORT BILDEN NU!

2009-10-10 @ 17:24:54
URL: http://sannesharp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0