TILL DIG ELIN

  2009-10-15 / 23:54:23 / emelie englund /

Nu sitter du antagligen på planet flera hundratusen mil härifrån. Jag hoppas verkligen att du kommer få det bra nu när du är borta mitt lilla hjärta. även fast jag kommer sitta här hemma och bara längta tills dom här veckorna går. Du kommer inte försvinna ur mitt huvud en ända gång. Även fast jag sitter här hemma helt ensam så finns du alltid hos mig. Men hjärtat för att du ska hinna läsa det här innan din tid går ut på internet cafét så ska jag inte skriva så långt. Men du ska veta att jag älskar dig grymt mycket och du är min bästaste och kommer alltid att vara no mather what ! <3

This is why i love you, my crazy girl !



elin

jag sitter har i thailand nu, saknar dig sa det gor ont. onskar att du va har med mig gumman, tack for att du finns (hoppas du fattar vad jag skriver ocksa, haha). jag alskar dig mest bastaste, du & jag mot varlden. Emelie <3 Elin, for ever<3

2009-10-17 @ 10:41:35
URL: http://elinhultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0