HISS/DISS

  2009-10-03 / 16:21:58 / emelie englund /

- Bloggar med bilder från mobilkamera som är suddiga...
Vist fine alla har inte en kamera, men tar ma bilder med mobilen kan man väl ändå försöka att inte skaka så mycket?

-  Pällsjackor...
Vissa passar verklgien i det, jag har faktist inget emot "djurplågeri" eller något sånt. Det är inte därför jag dissar pällsjackor, men jag passar verkligen inte i det !

- Dryga människor...
Jag va tvungen ! Usch vad jag hatar dryga människor, dom är så jääävla tråkiga att prata med och jag har ibland lust att *PIP* människan. Blää


- UGGS...
Så sött, så mysigt, så varmt och så bra till detta höstväder. Dock inte till snö och regn då åker det bara rakt igenom

- Färgade naglar...
Jag är mycket för färg just nu, tycker det är så himla snyggt om man har någon utstickande färg på naglarna. Det piffar upp det hela lixom ;)

- Höstfärger...
Skit snyggt nu när löven börjar få färg vilket ger oss en liten piff om hur vi ska klä oss. Brunt, Grönt&Grått är sjuukt snyggt nu, love it



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0