nr 1

  2009-10-15 / 22:28:26 / emelie englund /

Hej alla sötnosar, förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit upptagen med min pojkvän hela dagen. Slutade 4 och väntade sen på honom och gick hem till mig. Sen har vi bara myst på mitt rum med en film och självklart blev det High School Musical ;) haha ! Johan lider lika mycket varje gång alltså (a)

Nu sitter jag och pratar med Elin Torsler och vi planerar morgondagen och sådär. Men nu sk ajag fixa lite små saker på datan och även läsa lite till imorgon. Vi hörs snart !

I know u love my utväxt -.-



Marte isabella

søtt bilde! :-) skulle du farge håret brunt igjen? :-)

2009-10-15 @ 22:35:29
URL: http://marteisabella.blogg.no
Marte isabella

sv; åja! :-) du passer begge hårfargene, så du blir sikkert kjempe fin med brunt hår også! :-) jeg har også vurdert å farge det mørkt. hva syns du?

2009-10-16 @ 00:04:58
URL: http://marteisabella.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0