PLANERINGAR

  2009-10-19 / 01:08:29 / emelie englund /

Måndag: Träffa Johan, sen hem till mamma
Tisdag: Plugga
Onsdag: Plugga
Torsdag: Inget planerat än
Fredag: Träffa pojkvän.
Lördag: Träffa min pojkvän i think, eller brudsen?
Söndag: Vet ej fan, ledig sen juuuuu! (lov)

Som ni ser, har inte så mycket planerat. Men ska hem varje dag efter skolan för att ta det lugnt. (måste varva ner) förutom imorgon för då ska jag träffa Johan ! Aja nu vet ni det iallafall. Kommer antagligen uppdatera jätte mycket i veckan och med massa fina bilder eftersom jag har systemkamera där ;)


Många har frågat vad det är för kamera. Och jag är inte expert på sånthär, men jag tror att det är en NIKON D90 :)



Yasse

Sv haha jadu.. venne riktigt. mycket plugg oså visar mig inte så mycket ute antar jag haha :O <3

2009-10-19 @ 08:04:25
URL: http://forthoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0