PLUGGTIME

  2009-10-05 / 20:04:22 / emelie englund /

Nej nu måste jag verkligen plugga. Ska sätta mig och mata in allting till provet imorgon så att jag iallafall går ett G ! Sen ska jag verkligen blogga brudar&grabbs !

(min gamla blogg som blev borttagen)



Lina

bara ett råd till dig. Du säger hela tiden att det är allvar för du går i 8an och så. Men asså, plugga inte ihjäl dig, få inte panik när du inte får G eller Vg eller MVG på ett prov för du går bara i 8an. Jag har själv varit där och jag pluggade sönder i 8an men sen blev jag skit skoltrött och började må dåligt och klarade skolan jätte dåligt i 9an, jag säger bara, det är allvar i 8an också men det är inte livsviktigt än. Ta inte livet av dig i skolan nu för betygen nu spelar ändå ingen roll sen i 9an

2009-10-05 @ 20:21:05
bästaste

Hörru, skulle vi playa imrgn ellääh?:) <3 (orkar inte smsa dig eller hitta dig på msn, hah)

2009-10-05 @ 21:39:33
URL: http://elinhultman.blogg.se/
emelie

lina: tack för tipset <3

2009-10-05 @ 21:58:30
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0