SOV GOTT

  2009-10-06 / 00:23:15 / emelie englund /
Nu har jag suttit lite på PH, och tiden har bara sprungit iväg. Musiken spelas fortfarande i mina öron och det är dags för mig att gå och lägga mig.

Imorgon ska jag och älskling plus Viktor åka till stan och kolla på Alles uppspel, ska bli skit kul så det kommer jag göra imorgon efter skolan. Kommer självklart ha kameran med mig så en jävla massa bilder hoppas jag på ;) Men vi hörs som vanligt imorgon bitti ! Kiss and goodbye bitches


Söderlund

Hey babe.

Vad snygg du är!

Som vanligt hunnie ;)



Allt bra med dig? :)

2009-10-06 @ 02:39:45
URL: http://robinsoderlund.se
Djävulen.

sov så gott då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0