SVAR PÅ NÅGRA FRÅGOR

  2009-10-23 / 09:01:47 / emelie englund /
går du på någon sport?
har du börjat få pengar på din blogg?
älskar din blogg :)<3
Nej det gör jag inte, har gått på gymnastik i 5-6 år förut, men jag hoppade av ! Sen har det bara varit dans (street&show)
Ja det har jag, men inga stora summor !

- Vem är din bästa vän?
- skal du färg håret brunt igen?
- Är du född 1995?

Elin Hultman
Ja det ska jag
Japp precis ;)

vad köper du dina kläder någon stans?
hur kan du va så jävla sööt?
jag älskar dig och din blogg söötnos<333
På Gina mest, sen H&M, osv. ;)
Haha naaw så söt du är. Tack så mycket, hur? i dont know
Taaaaack love you tooo, ahha !

kan du lägga in ett inlägg om hur du fixar dina nagel-tippar?
Aa absolut, men det blir inte förnst nästa gång jag gör om dom :(

vart köpte du dina lösnaglar du gör själv?
& hur mkt kostade dom?:)

Jag vet inte vart dom är köpta, men jag tror dom finns på typ CUBUS KICKS eller liknande för runt 300 eller något kanske mera i dont know !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0