17:00

  2009-09-18 / 17:00:02 / emelie englund /
Tjenare, nu är jag hos alle ! Efter skolan skulle jag tagit blodprover men det blev inte så för labbet va stängt idag så jag ska dit nästa vecka. Då skjussade pappa upp mig till centrum där jag mötte Elin och lånade ut ett par klackskor hon ska låna. Sen kom Alexandra så satt vioch snacka lite, jag köpte mina älskade uggs och så gick vi runt lite.

Alle har precis duschat och vi ska ta halv 6 bussen hemmåt så vi kan fixa oss och dra ut ikväll. Vet inte vad vi ska göra exakt men det visar sig, vi hörs när jag är hemmma. Puiss

Snyggosar, kollla mina tänder, mohaha !


emmi

vart köppte du uggsen nånstans?:)

2009-09-18 @ 23:55:59
emelie

på hM ;)

2009-09-19 @ 10:30:49
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0