ÄÄÄH ?

  2009-09-29 / 14:57:44 / emelie englund /


vänta lite nu, är det
MIN eller din blogg?
Säg fan inte åt mig vad jag ska göra för det har du inte ett piss med att göra.

Jag hade en dålig dag igår då jag bara låg och grät hemma, jag hade ingen jävla lust att ens sätta mig upp, att flytta på mig, att ÄTA, jag låg bara i min säng hela kvällen. Jag va irriterad, sur och ledsen. Förstår ni inte bättre ?



Özze

Shit stumpan, orka bli sur för att hon skrev så? Hon menade ju inget illa? Va glad att folk tycker din blogg är intressenat och vill att du ska uppdatera ofta. Men nu vet vi varför du inte gjorde det :)

Fin blogg

2009-09-29 @ 18:42:20
URL: http://melz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0