ATT DÖLJA NÅGONTING

  2009-09-07 / 00:34:09 / emelie englund /
Det kan vara sig själv eller någonting man har gjort/gör.

Jag har döljt någonting för mina föräldrar väldigt länge, vad vill jag inte att ni alla ska veta. Men ingenting bra iallafall. Vissa döljer att man mår dåligt, andra att man döljer sig själv. Det finns så mycket olika människor. Öppna, tysta, blyga, pratglada, uppmärksamma, och så vidare. Vi alla är olika !

Att dölja sig själv är inte alltid bra, man ska aldrig gå runt med någonting inom sig som får en att må dåligt, att gå runt med det i sina tankar, i sitt huvud, allting bara snurrar får dig att må sjukt dåligt, istället går du till en psykolog eller vän som du kan lita på. Din mamma stället säkert gärna upp också.

Mina vänner har jag alltid pratat med, jag har alltid någonting nytt att berätta det tror jag att ni känner igen (som läser det här) Har alltid vart det lilla "pratkvarnet" i familjen och även bland alla mina vänner. Jag älskar att synas och få uppmärksamhet, men inte alltid, bara när jag vill det !

Om jag ska beskriva mig själv så måste jag ju först säga att jag är ...
väldigt omtänksam, jag bryr mig om mina vänner, ibland så mycket att jag glömmer mig själv.
jag är öppen, kan prata med vem som helst (nästan)
jag älskar att stå i centrum, massa uppmärksamhet, blickar, komplimanger och så vidare
jag är rädd för ensamhet, hatar att sitta ensam en helg, kan inte sitta stilla.
jag är stark som person, skiter i kritik, oc vad folk tycker om mig
jag bjuder ofta på mig själv, älskar att skämma ut mig, så jädrans kul

Hur kan du beskriva dig själv som person? Låt mig få veta, jag som är så nyfiken !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0