Bye sweetheart

  2009-09-11 / 08:15:06 / emelie englund /


Kanske skulle börjat dagen med God morgon ! Jag har lite brottom, ska städa mitt rum (för vi har visning idag) sen ska jag äta frukost, så jag måste rappa lite. Börjar nio och slutar 1, skööönt !

Efter skolan ska jag fixa lite grejer, bland annat åka och köpa lite mer grejer till Malin och sen ska jag hämta systemkameran hos mamma, hem och fixa mig för att sen gå över till Malin och hjälpa henne ;) Det är min dag, uppdaterar nog dåligt ikväll, men vi hörs när jag kommer hem från skolan&efter jag gjort allting jag ska göra. Puss& ha en bra dag <3


MARIA ♥

Herregud dina ögon på bilden! Så fina :D

2009-09-11 @ 08:50:42
URL: http://mstappe.blogg.se/
johannan

har ni visning nån mer dag ?, vilken adress?

2009-09-11 @ 16:25:50
Emelie

Hoho, det var längesen jag var online på datorn. jag har flyttat och grejjer :'> men hur mår du?

2009-09-12 @ 00:58:07
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0