DONT MISS ME

  2009-09-22 / 16:09:08 / emelie englund /
Nu ska jag gå och möta Johan, vi hörs antagligen senare ikväll när jag vart lite social. Kiss and goodbye :)


she

först vill jag säga att jag gillar din blogg skarpt!



hade lite tråkigt ikv så jag gjorde som en design åt dig, mest för skoj skull liksom :P men du kan ju kolla på den iaf ^^



den ligger här; http://sonatra.blogg.se/

2009-09-22 @ 21:02:51
alex

Hej :)

Skulle du kunna förklara hur man "kopierar" en msn konversation eller nåt annat på typ bloggar och sånt, skulle va skitsnällt :)

Puss, din blogg är asbra !

2009-09-22 @ 21:08:44
URL: http://fillingforever.blogg.se/
Anonym

Leste nedover på bloggen din at du klager på å bli kalt hore, men det er ikke noe rart når du slenger puppene dine oppi fjeset til folk: Se så pene pupper jeg har!



Eier du ikke selvrespekt?



(Sorry at jeg skriver på norsk og er sur, men jeg blir så oppgitt!)

2009-09-22 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0