FAN

  2009-09-27 / 11:26:28 / emelie englund /
Sitter här med tårar i ögonen, tänk om man kunde spola tillbaka tiden och ångra saker man gjort. Dagens ungdommar tänker med röven idag, folk börjar röka, dricka, sola solarium, va uppkäftiga, va ute sent och så vidare. Jag ska säga såhär, jag har också vart den där lilla skitungen, jag har också solat solarium, druckit, röker och vart värsta snorungen. Men det är dags att ta tag i allting nu.

Jag har träffat en underbar kille som jag vill träffa hela tiden, men man har inte tid, jag har inte tid för mig själv, mina vänner blir sura för att jag inte har tid för dom. Jag hinner inte med skolan och så vidare.

Jag bor inte hos min mamma längre, tillslut fick jag nog. Men nu då? aa shit, allt är såå kaosat just nu. Vi hörs när jag känner för det !



En fråga!

har du eller dina läsare ett tips på var man kan köpa hårförlägning (ClipOn) i bra kvalite som håller sig fint längre än en kväl..

Som man kan färga locka platta och tvätta utan att det sliter ut sig på en gång. Kram

2009-09-27 @ 13:46:59
URL: http://feliciamiller.webblogg.se/
amanda that's the name!

Emelie, jag vet att det kan vara jobbigt för dig nu mellan din mamma & allt.. Men du har ju en pojkvän som du älskar & jag förstår att du vill vara hos honom hela tiden, men tänk på din vänner också, för din vänner ställer alltid upp för dig och bryr sig om dig! Så att du inte bara tänker på pojken din, fast det kan nog vara svårt.. inget elakt menat!

2009-09-27 @ 15:07:38
URL: http://amaaandu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0