EMELIE TALAR UT

  2009-09-30 / 23:25:09 / emelie englund /
Jag tycker det här året har gått så fort, tyckte nyss att det va vinter, tyckte nyss att jag va brunett, tyckte nyss att jag hängde på grönan med bandana, vita läppar och oranget ansikte, tyckte nyss jag stog i kyrkan och va brudtärna till mamma och lossaspappa, men allt bara gick förbi lika fort som det kom och solen går ner lika fort som den gått upp. Dagarna bara springer iväg. För ett år sen snart blev jag 13 bast, nu är jag 14 (eller blir) Ett år äldre och bara 4 år till friheten men ändå helvetet.

Det här året ut har jag bestämt mig för att ta tag i mig själv, sköta skolan, äta 4 gånger om dagen (måste för min magkatarr) ta mina mediciner, sluta röka, ta det lugnt och bli en bättre dotter. Mina föräldrar har stått ut mycket med mig under det här året. Men jag är trött på att sitta inne på helgerna, jag vill ta vara på mitt liv som liten, jag vill ha mycket att komma ihåg till när jag blir äldre. Och jag vill framför allt ha kul ! Yeah fine, alla saker jag gjort och gör är inte bra, det är inget som jag vill komma ihåg som vuxen. Men jag är som jag är och ingen förutom jag själv kan ändra på det.

Tillbaka till det jag egentligen skulle ta upp... Allt har gått så fort, jag låg nyss i alla julklappspapper med massa julklappar framför mig, jag satt nyss hos min lillasyster på hennes 1 årsdag, jag låg nyss hemma och grät för exet. Men allt har gått förbi, jag är lycklig, jag mår bättre nu än då (om man bortser från en hel del) men jag lever i nuet. Att leva livet som ung är ett måste, jag vill bli stor, men ändå inte. Är för rädd för det...


Sommaren 2009

Grönan / Sommarkrysset sommaren 2008

Vintern 2008

JANUARI 2009 (?)

Julafton 2008


elin

är du bara 14 år :o ? du ser mycket äldre ut!

2009-10-01 @ 14:11:06
Anonym

fan vad du e het

2009-10-01 @ 15:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0