NYVAKEN, härligt !

  2009-09-19 / 09:42:10 / emelie englund /


Ni ser en sliten emelie på bilden, gårdagens smink, uppsatt hår i en toffs, ingen BH och nyvaken.


Igår mina vänner, jag och alle fixade oss för att dra ut. Då åkte vi till centrum och mötte lite folk. Sen åkte vi hem till Robin där det blev lite fest, vi var väll runt 20-30 pers från&tillbaka? Där stog vi och dansade och sjöng. Kul va det ! Runt halv 1 drog vi hem till Alle snodde med oss halva skafferiet och satt inne på hennes rum och kollade TV. Vindruvor, godis, läsk, och två olika chips satt vi och mumsade på :)

Imorse vaknade jag klockan sex av att jag låg tvärs över sängen med kläder och allting på. Haha typiskt mig? Jag känner verkligen inte när jag kommer somna, det är stört :o? Så la vi oss till rätta och somnade om i 3 timmar. Jag vaknade av att det är någonting som låter utanför och kan inte somna om så jag satte mig här vid datan och satte på lugn musik för att alle ska kunna somna om !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0