OUUF jag är lättad

  2009-09-09 / 12:10:39 / emelie englund /
Hellou bitches, im home !

Läkarn sa att jag hade magkatarr (som jag redan viste) och ett virus på det. Hon klämde och kände på mig och sen fick jag ta något test, svaret på om jag har någonting kommer på fredag antagligen. Men nu fick jag förklarat för mig att jag måste äta mat. Lite och ofta vilket innebär att jag kommer äta frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och middag. Sen fick jag medicin mot min magkatarr också ! Hoppas det blir bättre nu.

Måste iallafall till skolan imorgon för det är skolfoto, slutar fyra *SNARK*, så ikväll ska jag bara ta det lugnt hemma, duscha, måla naglarna, locka håret och så vidare. Ni vet som man gör innan skolfotot ;) Men nu sk ajag inte sitta vid datan. See you


Anonym

skärp dig. du är typ 10 år?

2009-09-09 @ 20:47:17
Anonym

sv: JA HUUR VISTE DU ?

2009-09-09 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0