SOM NEW MJUSIK

  2009-09-30 / 00:54:10 / emelie englund /
Har precis laddat ner iTunes på min data vilket gör så att jag kan fixa låtar till iPoden. Men jag tänkte att jag ska lägga mig i sängen, klockan är ju 1 men jag sov idag när jag drog hem från skolan. Så jag är inte så trött nu, men det är dags ! Har iallafall haft besök här och sen har jag bara laddat er massa olika sorters musik till iPoden.

Depp, techno, hiphop, svenskrapp, och yeah you know ! Ska iallafall lägga mig i sängen och lyssna på musik, försöka läsa lite rill proven på tisdag. Det gäller att få det här att bli bra nu som jag sagt, jag ska bli bättre !

Aja vi hörs imorgon :)


Jag saknar sommaren, med dig !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0