STÄDTANT

  2009-09-13 / 10:43:46 / emelie englund /
Rjingeling, kom hem för 40 minuter sen. Vi ska storstäda hela huset igen för visning idag klockan tre då jag blir "utslängd" från huset (haha) Vi får självklart inte vara här och stå som fån när det kommer folk och ska kolla på huset. Så jag åker till älsklingen Elin.

Imorse vaknade jag av mig själv klockan halv 8 och min klockan va ställd på 9. Så jag la mig lite skönare i den lilla soffan vi somnat i både jag och Elin. Sen när min klockan ringde gick jag upp plockade ihop mina saker, skrev en lapp till Elin och sen gick jag. Precis när jag kollat på busstabellen kommer bussen, så jädrans timat ;)

Nej nu ska jag plocka bort alla mina smink-saker och skit som står framme. Vi hörs sen <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0