TIDIG KVÄLL

  2009-09-10 / 22:51:24 / emelie englund /
Nej jag tar en paus från datan, och bloggen och lyssnar istället på min nya spellista på Sportify, resten av svaren på frågestuden kommer imorgon, och jag ska även försöka hinna med att starta Veckans blogg tävlingen. Är inte på humör just nu, är stressad och har ont i magen, ska ta min medicin, fixa mig inför natten och sen gå och lägga mig.

Kläderna är framme, tror det bara bli jeans någon kofta och Converse? Går bara till ett så :) Men nej nu måste jag läsa igenom engelskan vi har till imorgon det kommer gå åt helvete men jag ger det ett försök, funker det inte så river jag sönder boken. Mitt tålamod är kort !

Ni får en fet kiss från mig, bara för att ni är ni :)


Yasse

Sv - lite både och ^^

2009-09-10 @ 23:01:35
URL: http://forthoose.blogg.se/
Yasse

Sv - lite både och ^^

2009-09-10 @ 23:01:55
URL: http://forthoose.blogg.se/
ronny

Du är ju bara för pinsam!!!önskar dig all lycka i framtiden för det kan du behöva!

2009-09-11 @ 09:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0