TACK FÖR EN LYCKAD KVÄLL

  2009-09-12 / 14:44:29 / emelie englund /

FÖRLÅT för dålig uppdatering, men jag kom hem för några timmar sen, har laddat över massa bilder från igår och ätit lite mat med syrran och killen.




Jag Malin & Fia fixade mat och oss själva, städade lite och sådär. Vid 6 kom alla poch vi satte oss och åt. Efter det öppnade vi presenter och Malin fick skit fina saker av alla brudar. Vi dansade, sjöng och lekte 3 år igen, pratade massa tjejsnack och sen ut på altanen, körde "jag har aldrig" och lite seecrets kom ju fram såklart ;) Tillslut skulle några av dom gå men vi fortsatte ha våran myskväll ute med filtar godis och chips ! Halv 1 va jag och Emma hos henne.

Jag fixade min snygging.

mumma !

jag och emma dance baby

Våran lilla laven & söta frida

vacker

Malin, Sofia och Frida

Sötnosarna Diddi & Evelina

I love u


Allihoppa + Laven
Jag älskar er brudar !



F

har diddi, laven, evelina o frida bloggar? kan du skicka dom isf?:)

2009-09-12 @ 17:13:19
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0