THANK YOU

  2009-09-01 / 21:53:22 / emelie englund /


Gud förlåt för att ja inte uppdaterat på hela dagen. Men imorse hade jag inte tid, och har inte vart hemma på hela dagen.

Efter skolan åkte jag Malin & Sofia till dom och hämtade bikini och sånt, sen tog vi bussen till Eddies dagis och hämtade honom och tog bussen till Torvalla, bytte om och gick in och bada, köpte med lite havrebollar och godis innan så vi hade något att smaska på. Efter vi hade badat i någon timme duschade vi och klädde på oss. Tjockade oss lite med en pommes och sen tog bussen hemmåt och på den satt Vickie och Jocke.

Här hemma har vi ätit glass, snackat lite, och bara tagit det lugnt. Hade en jättemysig dag med min älsklings Eddie och mina brudar såklart. Tack !


Anonym

du har skitsöta syskon. plus att din blogg är grymt bra. !

2009-09-01 @ 22:16:33
Anonym

vrat går han på dagis ? :)

2009-09-02 @ 15:16:46
Anonym

vart*

2009-09-02 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0