GROPEN

  2009-09-15 / 22:12:56 / emelie englund /
Tjenare sötnosar, jag är hemma nu. Känns som att det alltid börjar så... men jag går ut och in hela tiden, kankse ska sluta med det, ni lär ju märka att jag är hemma (a)

Aja, ingenting blev som det skulle känns det som, jag skulle träffat Elin Torsler men jag ringde, jag smsade, jag åkte hem till henne, jag plingade på hennes dörr. INGET SVAR ! Vad gör man? Jag desperat satte mig med mobilen smsade massa folk som kunde träffa mig och självklart kom räddaren i nöden Bella. Vi behövde snacka lite eller rättare sagt hon, allt löser sig gumman ! Sen satte vi oss i Vendelsö och snackade, det va massa folk där vi va med och sådär.Tillslut får jag ett sms av elin att hon somnat så min lilla prinsessa och hennes prins kom och joinade oss. Runt 9 tog jag bussen hemmåt.

Mitt rum nästan ekar, haha har taigt bort så mycket grejer nu när vi haft visning. Gud så skönt det ska bli att flytta, att få helt nytt, att byta place, efter 14 år på samma ställe tröttnar man. Men det är ändå nära till allt, och alla. Vega, ooh i like it ;)

I love you my babyboooo


daniela

vart i vega? :)

2009-09-17 @ 15:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0