VAD ÄR DET SOM HÄNDER?

  2009-09-10 / 21:17:49 / emelie englund /

Jag förstår inte, jag förstår ingenting nu för tiden. Varför är jag så känslig? Varför gråter jag för igenting, jag vet att jag är värd mer än det här. Jag vet att jag har mina vänner jag kan lita på. Varför ? Mina tankar flödar åt helvete, skolan går åt pipan och magkatarren har kommit tillbaka, jag vill inte sluta liggandes på sjukhus med feta magsår,men det är det jag kommer få om det fortsätter såhär. Jag älskar mina vänner som älskar mig för den jag är, mitt liv skulle inte va någonting utan er. Men det här funkar inte, ibland får du mig att känna mig mindre värd, du får mig att känna mig osäker på det jag sagt,  I'm nr 2 right now...

 



Yasse

vad använder du dig av för data? stationär eller bärbar?

2009-09-10 @ 22:05:01
URL: http://forthoose.blogg.se/
Sandra

Jag vet hur de känns, de där me att gråta för ingenting, de är as läskigt

2009-09-10 @ 22:32:05
URL: http://delicioustaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0