VÅRAT NEW LIFE

  2009-09-13 / 15:48:44 / emelie englund /
Nu har vi varit en snabbis på Konsum, Elin lekte nyttig och köpte vindruvor medans jag köpte godis (hihi) Vi har suttit och planerat och kommit överens om vårat nya liv. Det står skrivet i almanackan och det ska bannemej hållas nu. Vad som står kanske ni får vet sen, om jag är snäll (a) Eller då kanske alla börja sitt nya liv som oss? Då blir det inte "våran grej".  Aja haha !

Min buss går om 10 minuter ses sen <3


Söderlund

Hej sötnos!

Robin Söderlund heter jag, 19-årig storbloggare ifrån Norrköping. Det är så att jag skriver till dig av den enkla anledningen att jag verkligen gillar din blogg och att jag har ett sätt som vi båda skulle kunna utnyttja tillsammans för att få våra bloggar att växa.



Jag tänker inte bli speciellt långvarig just nu, utan om du tycker att detta låter intressant så kan jag berätta mer om det om du kan vara så vänlig att lägga till min adress, [email protected], på msn, så kan vi hörs mer där? :)



Jag är säker på att du inte skulle bli besviken.



Ha en fortsatt bra dag så hoppas jag verkligen att vi hörs där! :)



Puss på dig!



Mvh

Söderlund

http://robinsoderlund.se - Spotlife.

2009-09-13 @ 17:09:33
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0