6 MÅNADER

  2010-04-04 / 15:04:01 / emelie englund /

Helloulou, bad uppdate i know. Men vi orkade inte göra någonting igår. Kom hem runt 10 tror jag och läste min bok som jag ska ha läst klart om en månad ungifär. Prinsessan och Mördaren. Grym bok, jag sopm aldrig läser har blivit en bokslukare nu bnär jag läser den här. Haha läste 60 sidor på tåget och typ 100 sidor i bilen påväg hem. Sen läste jag för älsklingen igår. Jätte bra !

Nu har vi fixat oss för att åka in till stan och kika lite. Det rä ju en speciell dag, nämnligen våran 6 månaders dag ;) tjiho !! Så vi ska in dit och äta och kanske shoppa lite, senare kommer sötnosarna johan&Elin och firar med oss. Så massvis med bilder hoppas vi på. Sen får vi se när vi hörs, vet inte ens vart vi ska sen men det märker vi :) Dags för mig att kila, puss

jag älskar dig, tack för världens bästa 6 månader <3



Anonym

Så himla söta :)

2010-04-05 @ 14:17:39
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0