ÅRE PÅ SOMMARN?

  2010-04-09 / 14:29:50 / /

Låter rätt skumt va? haha men vi åker upp dit en vecka för att sola ta det lugnt och bada, men för det första för att min lossaspappa gör ett "lopp" eller vad man nu ska säga. Först padlar man flera kilometer sen springer man flera kilometer, sen cyklar man typ en mil i berg och lera. Det tog 8 timmar förra året, i år ska det lbli bättre.

Jag&syrran hade det jätte mysigt, vi satt på balkongen medans dom var och väntade på att Tobbe skulle komma in i mål. Vi åkte även "Zippline" om ni vet vad det är. Man åker som en linbana genom träden på höga höjder. Jag som är så sjukt höjdrädd, men jag klarade det. Dock var det gröna banan nästa gång ska vi köra svarta :| Men det ska bli kul, dit ska vi iallafall och min baby Johan ska med :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0