GOD MORGON

  2010-04-24 / 13:07:02 / emelie englund /
Pappa körde hem mig till mamma igår kväll runt 12 och då la jag mig i äsngen och sattvi datan, pratade i telefon osv. Satt faktist uppe till över 5. Vilket är skandal, haha har sovit 5 timmar inatt vilket är ännu mer skandal. Så därför ska jag bara ha en lugn dag för mig själv. Lossas som att det är söndag och har MIN dag idag istället ;) Låter väl bra? haha så det blir väll en massa skönhets grejer som naglar, hår, hud osv.

Gjorde en super god smoothie imorse.


Anonym

Hej :)

Kan du inte skriva ut recepten på dina smoothies ? ;D

Dom ser så otroligt sommriga och fräsha ut :D

2010-04-27 @ 19:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0