SVAR PÅ TAL

  2010-04-11 / 13:50:10 / /

vart har du köpt koftan? SJUKT FINN <33333
Det vet jag faktist inte, den är inte min så kan tyvärr inte svara på det. Tack :)

Vad har hänt med hon Frida Rosengren ? Varför har hon skaffat lösenord på sin blogg. Är ni inte kompisar längre ? Svara gärna för det är jätte många av hennes läsare som vill komma in på hennes lbogg.. Men et inte vad som har hänt. Svara gärna i inlägg
Jag har faktist ärligt talat ingen aning. Jag vet inte själv, tycker det är jätte tårkigt att det blivit såhär. Men har inte ens sett henne på flera månader känns det som. Vet inte hennes lösenord..

var köper du ditt löshår? :)
På Drotting gatan 10. Thai Mahal heter butiken.

såå ska du se ut du är jättteee söööt där. nu med , men har du typ slutat att fixxa dig och så och lite innan brukade fu fixxa dig skit mkt nu med men du har slutat med en del men där var ju jääääättteee sööt
Yes, det är sant. Fixar mig knappt längre. Varför lägga ner så mycket tid på det när min pojkvän tycker att jag är vacker ändå? Jag anväder inte foundation alls nästan. Bara vid speciella tillfällen. Puder, maskara och ögonbryns penna brukar jag använda :)

vart har du köpt dina svarta solbrillor som du har på bilden när du va i åre ?
Dom är från Gina Tricot. Men finns tyvärr inte längre. Har inte sett dom någonstans om jag ska  vara ärlig, bara för små barn :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0