SVAR PÅ TAL - killar?

  2010-04-02 / 21:27:10 / /

har lite problem. om man är intresserad av en kille , hur ska man kunna komma närmare honom på något sätt, även fast han är lite äldre ? kram !
Svar: Åldern har nog inte så mycket betydelse. För att komma närmare kan du ta hans nummer eller något, sen börja prata. Lite senare kanske träffas? ;)

men tänk om han tkr ja e helt knäpp som frågar om hans nummer , även fast ja e yngre? :o
Svar: Det kan inte bli värre än ett nej, what to do? Tro på dig själv ;)



Anonym

En liten fråga på samma ämne som den innan. jag gillar en kille men jag vet inte hur jag ska kunna få kontakt med honom på ett bra sätt ? jag är väldigt blyg och vill inte bli sårad. tacksam för svar.

2010-04-02 @ 22:33:43
Anonym

snälla svara!

hur vet jag om jag har

hemoroider?

det kliar och så..:(

snälla svara på min sjukt

pinsma fråga.?

2010-04-02 @ 23:03:54
Anonym

men tänk om han tkr ja e helt knäpp som frågar om hans nummer , även fast ja e yngre? :o

2010-04-03 @ 12:15:41
Anonym

Jag har välrdens problem :(

jag har börjat gilla mitt ex igen.

men jag vet inte om han gillar mej eller inte?

han snackar mycket med mej osv fortfande.

och när vi träffas strular osv..

men jag har sagt att jag älskar han fortfarnade , jag dumpa han för ett halv år sedan..

MEN HAN SVARAR INTE.

hur ska jag göra?

kram

2010-04-03 @ 16:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0