SVAR PÅ TAL

  2010-04-06 / 11:16:57 / /

varför har du bara mascara på överfransarna :o För att jag tycker det är fint ;) Jag har världens problem :( jag har börjat gilla mitt ex igen. men jag vet inte om han gillar mej eller inte? han snackar mycket med mej osv fortfande. och när vi träffas strular osv.. men jag har sagt att jag älskar han fortfarnade , jag dumpa han för ett halv år sedan.. MEN HAN SVARAR INTE. hur ska jag göra? kram Om hsn inte svarar verkar han inte vara intresserad, beror på helt klart vad han inte svarar på.Säger ud att du älskar han och han inte svarar så älskar han dig antagligen inte tillbaka, men jag tycker att det där inte är något man ska ta på sms eller data. Träffar du honom och säger det så blir det jobbigare för honom att ignorera dig.  hej, jag e typ desperat efter en ny design, om du har tid någon gång kan du göra en? har inga höga krav alls, bara en enkel med mitt namn och 2-3 bilder :) skulle uppskattas. Jag gör tyvärr inte designer längre. En liten fråga på samma ämne som den innan. jag gillar en kille men jag vet inte hur jag ska kunna få kontakt med honom på ett bra sätt ? jag är väldigt blyg och vill inte bli sårad. tacksam för svar. Jag är ingen Dr Phill men stå upp för dig själv, tro på dig själv. Allting går om man vill, fråga om ni ska träffas eller så. Det kan leda till att det blir ni ;) Hur kan du vara så söt :) Jag tycker verkligen att du ser så vacker ut, hur lyckas du hålla formen så bra? :p <33 Haha just den där frågan när man utrycker sig "hur kan du..." har jag inget speciellt bra svar på. Men tackar ;) Hålla formen och hålla formen, inget jag tänker på. Dock ska jag börja träna nu på riktigt, beach 2010 !!

Det här är inte jag, sorry ! :(



Anonym

tack för underbart svar!

älskar dej och din blogg !

2010-04-06 @ 16:40:10
URL: http://crackdown.devote.se
Anonym

Hej . Du värkar väldigt populär och ha bra självförteoende ? Jag undrar hur man kan få upp sitt självförtroende och bli lite populär . Jag älskar värkligen din blogg !! Kram !

2010-04-06 @ 20:09:58
Anonym

hej, älskar verkligen din blogg :)<3 men jag undrar en sak, din kusin Linn eller vad hon heter, kan du fråga henne om hon var på ssc i norrköping i somras, jag känner igen henne, men är osäker. ;) tack på förhand.

2010-04-08 @ 00:25:46
URL: http://baastavanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0