BION (IGÅR)

  2010-08-25 / 16:11:51 / emelie englund /


Vi åkte in till stan igår, käkade någonting snabbt och köpte godis för 140 spänn. Gick till bion och köpte Hot Snacks och läsk. Filmen började bra, tyvärr såg jag inte slutet. ZzzZzZZ ! Sorgligt nog så somnade jag. På Johans fördelsedag ... Aja, han såg iallafall klart filmen och väckte mig sen, vi åkte hem och sov direkt.

En god nyhet : Nu är det Johan&jag igen. Tjiho !!
Vill inte ha några komentarer nu, utan va glad för mig skull bitches ;)



Anonym

Jag är glad för eran skull :) strunta i vad alla andra säger , de är bara ren avundsjuka !

2010-08-25 @ 17:04:58
Anonym

ni passar verkligen ihop, och tycker inte det finna någon som helst anledning till att vara negativ och skriva dåliga kommentarer, vissa människor ska bara vara tillsammans, och kanske är ni två ett sånt par:) hur gulliga som helst är ni, verkligen! kram på dig:)

2010-08-25 @ 20:05:24
Anonym

är verkligen jätteglad för din skull och hoppas att det håller sig mellan er! <3 ni e superfina tillsammans! pussss ta hand om er. <3

2010-08-25 @ 20:34:50
URL: http://angellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0