CRAZYYYYYYY

  2010-08-01 / 18:47:28 / emelie englund /

Hejhopp folket !

Igår var en lite wild kväll, vi va lite här&där men det va kul. Elin, Elin, Johanna och jag plus våra homies Niglus&Oskar dåra ;) Har itne så mycket att säga, vi hade det kul och sent blev det. Har massa bilder, blandannat när vi sitter i bilen med nerdragna rutor och håret är överallt. Haha klockrena bilder .

Är hemma för första gången på några dagar, skönt att bara slappna av ibland. Men det känns awsome att det bara är EN VECKA tills jag åker !!!!! Och för er som missat det så ska jag till Rodos i en vecka med min familj&mina kusiner&faster. Ska bli grymt, speciellt i detta jävla svergie väder.

Bilder kommer senare, Nu blir det mat i magen ! pussss

OMG VILKEN GAMMAL BILD !!!!!



Anonym

ojojoj va snygg, att du inte fattar själv hur mycket snyggare du blir i ljust hår...

2010-08-02 @ 00:20:46
Anonym

åh vad fin du var på den bilden! fast det är du alltid, men du såg ut som sanna på den där bilden! :)

gud vad roligt att åka till rhodos, jag blir avundsjuk!:(

2010-08-02 @ 11:34:37
Anonym

Du var jättesnygg där, herregud :O <3

2010-08-02 @ 16:51:29
URL: http://hvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0