GOD MORGON!

  2010-08-06 / 12:22:54 / emelie englund /

Vaknade upp hos Johan och kollade klart på filmen vi inte såg klart igår. Helt okej film det där :)

Johan är nere och köper frukost till oss, och såg att det blivit en massa negativa komentarer. Faktist, jag skiter i vad ni säger. Men tycker det är respektlöst utav er att sitta och klandra ner på honom/oss. Tråkigt tråkigt att avundsjukan visas mer och mer. Men jag är van ;)

Senare ska jag försöka hinna med en hel del, vara med Johan ett tag till, Träffa Elin Torsler, Kanske Niklas, Packa lite, fixa håret och så vidare. För imorgon blir det till papsen och packa det sista och sen åker jag nästan. Har funderat på att vara ute sent som attan på lördag för att kunna vara vaken påväg t Arlanda och sova på flyget. Vi ska åka 6 hemifrån, om inte tidigare :) Men vi får se hur det blir med det!


Nope, vi är inte tillsammans ;)



Anonym

Vart ska du åka ?

2010-08-06 @ 19:31:34
URL: http://lossnwww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0